Način dostave

PRIJEM PORUDŽBINE

Prilikom naručivanja proizvoda na internet platformi pmp.rs, poslaćemo Vam automatsko obaveštenje o prijemu porudžbine na Vašu e-adresu. Molimo Vas da nas obavestite u roku od jednog sata od trenutka poručivanja, ukoliko primetite da detalji narudžbine nisu ispravni ili želite da izmenite nešto na originalnoj porudžbini.

POTVRDA NARUDŽBINE

Nakon što prodavac obradi i potvrdi Vašu porudžbinu, na Vašu e-mail adresu će stici e-mail da je porudžbina potvrđena i u njemu ćete dobiti račun u PDF formatu.

VREME IZRADE PORUDŽBINE

Vreme izrade porudžbine zavisi od svakog prodavca posebno i poručenog proizvoda. Za svaki proizvod je obeleženo vreme izrade porudžbine.

PREUZIMANJE NARUDŽBINE

Molimo Vas da u planiranom periodu isporuke obezbedite da na adresi dostave bude osoba koja može preuzeti pošiljku.
Molimo Vas da prilikom preuzimanja pošiljke u prisustvu kurira vizuelno pregledate svoj paket kako  slučajno ne bi postojala neka neželjena oštećenja. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu.

  • Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen (pocepani delovi i ugnječenje), paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju potrebno je da nam odmah pošaljite e-mail na podrska@pmp.rs sa navedenim razlogom zbog kojeg ste odbili preuzimanje paketa, a ukoliko ste u prilici i fotografijom zabeležite oštećenja i Vašim podacima (ime, prezime, broj telefona)
  • Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke pošaljete e-mail na podrska@pmp.rs i opišete na kakav problem ste naišli, a ukoliko ste u prilici i fotografijom zabeležite oštećenja i Vašim podacima (ime, prezime, broj telefona).
  • Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da postupite na način definisan Pravilnikom o reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem internet prodavnice. Robu zajedno sa obrascem Zahteva za reklamaciju (možete pronaći na dnu stranice) treba da pošaljete na adresu prodavca. Adresa je navedena na računu svakog prodavca koji ste dobili na e-mail adresi prilikom poručivanja robe. Reklamacija važi samo za proizvode koji su kupljeni od pravnog lica.
  • Nakon prijema informacija o daljem postupku ćemo Vas obavestiti u najkraćem mogućem roku. Rok za reklamacije na eventualna oštećenja je 24h od trenutka prijema. Molimo Vas da nas obavestite u navedenom roku, jer u suprotnom, nećemo biti u prilici da branimo Vaše interese i nećemo biti u prilici da obradimo i prihvatimo Vašu reklamaciju.

DOSTAVA NA TERITORIJI CELE SRBIJE

Cena poštarine svakog proizvoda zavisi od prodavca. Neki prodavci imaju besplatnu poštarinu, dok kod nekih prodavaca poštarinu plaća kupac. Sve informacije o poštarini možete naći za svaki konkretan proizvod.

PAKOVANJE PROIZVODA, TRANSPORT I BEZBEDNOST

Prozvodi se isporučuju na željenu adresu adekvatno upakovan i zaštićeni od oštećenja u transportu.